Poradna TESLA MediaBox XA400

Autor: Martin | Vloženo: 11.01.2024 000 13:28 | Témata: Poradna TESLA MediaBox XA400

Martin

Výbět multimediálního centra

Dobrý den, prosím o radu, chci vybrat MM centrum a švagr mi doporučil tento model. Říkám si, když už to kupuji, zda si třeba pár stovek nepřiplatit za lepší, ale nerozumím tomu. Co by to mělo umět? Především nainstalovat KODI, pouštět videa z YT a bezproblémové propojení mobilu nebo tabletu s TV, kdy budu zrcadlit obrazovku na TV a pojede to plynule a rychle. Vzhledem k tomu, že víc o tom nevím, nic dalšího mě nenapadá. Prosím tedy o radu a děkuji.

  • 11. ledna 2024 - Oficiální zástupce značky TESLA

    Dobrý den,
    těší nás Váš zájem o multimediální centrum TESLA.

    Vše co uvádíte bez problému splňuje ;-)

    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na [email protected]

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Martin

      15. ledna 2024 - Martin

      Dobrý den, děkuji, výrobek jsem pořídil, jen jsem se chtěl zeptat, při zrcadlení obrazovky z mobilu (přes Google Home) se při spuštění videa na TV video dost kouše a není plynulé. Na mobilu jede bez problému. Dělám něco špatně, je jiný způsob, kdy by to bylo vyřešeno? Děkuji.


    • TESLA

      16. ledna 2024 - Oficiální zástupce značky TESLA

      Dobrý den,
      pro stream obrazu je nutné mít zařízení připojené ke stabilní síti 5 GHz nebo kabelem LAN. Při připojení přes 2,4 GHz není rychlost/odezva dostatečná.

      V případě Chromecastu je závislé rovněž na rychlosti připojení.

      S přáním hezkého dne,
      tým TESLA


    • Martin

      17. ledna 2024 - Martin

      Dobrý den, děkuji, tedy jestli to dobře chápu, nezáleží vůbec na tom přístroji, ale na rychlosti připojení. Ptal jsme se proto, zda třeba neexistuje nějaký vyšší model, který by toto vyřešil.


    • TESLA

      18. ledna 2024 - Oficiální zástupce značky TESLA

      Dobrý den,
      jak jsme uváděli, pokud je obraz "trhaný" nebo není dostatečně kvalitní, je tak způsobeno rychlostí připojení (routerem, připojením na Wifi 2,4 GHz apod.). Toto nelze vyřešit jiným přístrojem, pokud jste limitován rychlostí přenosu dat.

      S přáním hezkého dne,
      tým TESLA


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.